Weekly Wishes + Words

2015-05-25
-
Godmorgon Måndag! Välkomnar den här veckan med minst sagt blandade känslor... Om några dagar står jag på mitt nya jobb, och det känns både superbra och superpirrigt! Men solen skiner mer och mer, jag kommer snart få tillbaka vettiga vardagsrutiner och jag har ett världsbäst umgänge - så livet är ju mer än OK ändå. Igår satt jag och Carro och delade storys från helgen och käkade pizza i parken, garvade och skrämde bort alla som var i närheten, och på kvällen pratade jag med en superduperfin vän som gav mig lite perspektiv på livet. Man ska aldrig kolla bakåt och älta, men det är så himlans viktigt att påminna sig själv om hur långt man kommit med tanke på vart man startade... Vi har alla våra hjärnspöken och dåliga erfarenheter men det finns inget moln som är så stort och mörkt så inte solen kan skina igenom <3 Gör något ni mår bra av idag!!! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback