Coffee & Crystal

2015-05-02
Ni anar inte när jag la ögonen på den här vasen första gången... Flera månader sen! Den har varit slutsåld sen dess men för någon dag sen fick jag äntligen lägga vantarna på den. Jag och personalen skrek och gjorde high five! Haha...

Godmorgon, puddingar! Har ni repat er från Valborg? Jag hade en kanonkväll! Efter varje Sista april får jag mersmak på uteserveringar och varma utekvällar med öppna klackar och kortärmade toppar... Ni vet vad jag menar - finns det något bättre? Allt blir mycket trevligare när man slipper stå ute och huttra, ha långa trånga jeans och ingen känsel i tårna. Tacka vet jag sommarklänningar, tunna snygga vårjackor och öppna klackar. Jag är banne mig bästa versionen av mig själv när jag får sitta på en uteservering i kvällssol och skratta med mina tjejer, med ett par solglajor på huvudet! Tills dess ska jag lägga allt vad kalas heter på hyllan (önska mig lycka till)... Så hej Maj, hej vit månad och hej starskottet för sommaren! Snart sitter vi där med brunbrända ben, hihi. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback