Answers

2014-07-08
Vad är det för storlek på jackan? Är den stor i storleken eller normal?
Den HÄR jackan (gissar på att du menar den beiga?). Jag skulle nog säga att den är liten i storleken! Jag har XS på min och den sitter i tajtaste laget skulle jag säga, men jag ville inte ha den sådär bylsig som många andra vill.

Ååh vilken mysig tröja, vart är den ifrån? Kram.
Den HÄR tröjan. Den är från H&M, världens kap!
 
Har du löshår eller har du haft det förut? Vart fixade du det isånnafall?
Nej, jag har inte löshår! Jag har haft förut och då har jag använt clips. Oftast köpte jag det i Stockholm och klippte och sydde på clips själv, så fixade väl det själv.

Hur vågar du gå och visa magen?
Haha, är det här en hint om att jag inte borde?! Nejdå. Jag tycker till 110% att alla människor är vackra, och jag tycker det skulle vara dubbelmoral om jag inte skulle gå i korta tröjor för jag inte är "tillräckligt smal". Om bara 10 år (när jag är 29 år) kommer det vara olämpligt att gå i magtröjor och jag kommer förmodligen inte få bättre kropp med åren, så varför inte passa på när man kan.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback