Planning And Buying

2014-07-01
På lördag är det inte vilken dag som helst, det är ju Fridas 18årsdag! Som vi har väntat på att kunna gå ut tillsammans. Viktig dag är lika med planerad outfit, och det pysslade jag och Fritte med igår (hon köpte dock sin fantastiska födelsedagsklänning i maj!). För min del blir det vit klänning + rosa jackan, om jag inte hinner ändra mig hehe.
... Och jackan som hänger där fint med prislappen fortfarande hängandes och slängandes är mitt nya kap. JC's rea leverade finfint. Blir den inte bra att tuffa till alla andra söta kreationer jag slänger på mig?! Det tror jag.

Nu ska jag slänga ner laptopskärmen och ta en promenix till killen. Vi hörs! Puss, M.

1 Kommentarer

2014-07-03 @ 13:24:13

vad är det för storlek på jackan? Är den stor i storleken eller normal? :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback