R.I. Top

2015-03-05
Längtar till sommaren när jag ska få spatsera runt med den här apsnygga toppen, med en matchande solbränna!

Halloj! Det enda jag gjort sen sist är att jobba, shoppat så smått och hängt med världens bästa tjejer - lite som vanligt alltså. Som ni kanske märkt har jag jobbat en hel del sen jag drog flyttlasset till Stockholm, på gott och ont. Jag är så ofattbart tacksam för mina tjejkompisar som gång på gång rycker ur mig ur jobb-bubblan och ger mig lite perspektiv på saker och ting... Det viktigaste är att man omger sig med folk som vill en väl och som bryr sig om en, och jag är en ruggigt lyllig ost som har två av mina närmsta dalkullor här i storstan och att jag även lyckats få så fantastiska nya vänner. Ibland kan jag bara kolla på dom och tänka "Fy vad jag tycker om dig"! Och när man får den där guld värda kvalitetstiden med dom och får babbla och skratta av sig - ja, då spelar inte något annat någon roll. Vem bryr sig om nerklankande kunder eller att den där snubben inte ringer upp.

Med det sagt, ska jag krypa till kojs och se fram emot en helg som förhoppningsvis kommer bli alldeles översvämmad av allt det där jag pratade om! Puss, M.

1 Kommentarer

2015-03-06 @ 00:04:30

Riktigt snygg !

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback