Morning Thoughts

2015-03-17
Ännu en dag då jag vaknar av solstrålar i ansiktet och en liten sovmorgon, hihi.

Sen sist har jag hunnit spendera massvis med kvalitetstid med alla mina favorittjejer! Bland annat spenderade vi onsdagskvällen på Caféet, fredagskvällen i sängen med massa fniss och snacks, lördagskvällen på turné runt Stureplan och efter söndagsjobb blev det det vanliga Wayne's-hänget med Maria, Vanessa och Jacob. Sist men inte minst förgyllde papsen min måndag med middag på vårat favoritställe <3 Det har varit en riktig bergochdalbanevecka och det har blivit så tydligt vilka som finns där i både upp- och nedgångar, och vilka som tar fram det bästa i en. Summan av kardemumman är att jag är tacksam och lyckligt lottad. Ha en fantastisk dag så hörs vi! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback