Italian Leather And Fur Scarf

2015-03-10
Hur fin är inte min nya scarf?! Sådär mörkmörkbrun och jättemjuk.

Moooorsning korsning! Okay, I will fill you in with what I've been up to... Har nämligen levt lite undercover. Drar den korta versionen - i fredags efter jobbet tog jag tåget till Falun, i lördags överraskade jag min andra halva Mikaela på hennes 20årsdag (därav mitt topphemliga undercover-liv) och sen blev det skålande, skrattande och catching up ända till igår då jag åkte tillbaka till hemmaplanen i Stockholm. Det har varit så skönt att träffa mina Falu-tjejer och verkligen fått det solklart att oavsett hur långt ifrån varann vi är och hur länge, så är vi exakt lika täta när vi väl ses igen. Det är kärlek <3

Vips! så är jag back in business, med snabbkaffe och rusningar till jobbet. Vi hörs! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback