N.Y.E.

2015-01-03
Har visst inte filled you guys in om mitt nyårsfirande! Det var en kanonkväll. For starters? Skagentoast med hummer (jag är småobsessed i hummer). Sen högg vi in på oxfilé med potatisgratäng med kantareller i. Mathimlen, jag vet! (Ännu bättre är att all mat var lagad av tre snubbar med sjuka skills i köket).
Tomteblossen flög ner i oxen innan vi flög ut till bryggorna i Hammarby sjöstad med skumpan i högsta hugg! Några skratt och smällare senare smet vi in igen innan vi drog en klubbrunda. Såg mig faktiskt omkring några gånger under kvällen och tänkte bara... "Ta mig tusan, jag är ganska lyckligt lottad". Innan 2015 satte igång har jag flyttat helt själv till en annan stad och fått så genomfina vänner på så kort tid. Gud vad mycket historier jag kommer kunna berätta för mina barn när året slår kanske 2025, hihi. 

Nu är det dag 3 av 365 och jag vill önska er 362 dagar av ren och skär lycka! En sak jag är bombsäker på är att vad som är framför oss är tusen gånger bättre än vad vi lämnar bakom oss. Det är aldrig för sent att göra det man vill, kom ihåg det. Pussar & kramar <3

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback