Buy Some Shoes And Get Over It

2015-01-04
En sneppet brunare och fräschare Matildis i somras, med ett av livets bästa dojköp... Dock med en liten krigsskada på armen, haha.

Hejsan hoppsan! Och hurra för lediga dagar! Hade tänkt ta en kaffe med en polare, strosa runt på stan, kanske köpa något fint och premiära mina Urbanears-lurar med grym musik på tåget hem. Inget av detta skedde utan istället har jag städat här hemma, börjat kolla på Walking Dead och sist men inte minst klickat hem mina drömskor. Har letat efter dom i tre miljarder år, och nu ska jag vänta minst två veckor till på leveransen... Men jag kurrar som katten av nöjdhet ändå!

Jag ska ut och hälsa på solen lite grann innan jag laddar upp för filmkväll i sällskap med det godaste jag har i skafferiet. Puss, M!

2 Kommentarer

2015-01-04 @ 14:12:31

Så snygga skor! :D

2015-01-04 @ 22:23:27

hade ingen aning om att du hade tatuering? kan du berätta lite om den? :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback