Sun, Breakfast, Day OFF!

2015-02-26
Gooooodmorgon, mina sköna bönor! Jag är LEDIG och dagen har startat helt underbart med sol, långfrulle och storstädning (ja, jag har hunnit gjort allt detta innan 11.00). Jag har fullt upp den här veckan med 6 arbetsdagar av 7 möjliga, så idag ska jag bara njuta av soffan och möjligheten att kunna ta en promenix i vårvädret! Önskar SÅ att jag kunde kliva utanför dörren och hamna på VM i Falun med alla mina kompisar och hela min släkt som är där och hejar... Saknar allihop <3 Men nu ska det inte dröja alltför länge tills jag får andas lite Dala-luft. Tills dess är världens bästa kollegor mina klippor, dom får mig att skratta hejdlöst varendaste dag hihi. Ha det bäst! Puss, M.

1 Kommentarer

2015-02-26 @ 11:00:12

Vilken snygg och personlig blogg du har ❤ kika gärna in min blogg theselenagomez.blogg.se ❤

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback