A Bunch

2015-04-28
Hallå mina underbara! Här får ni en bamse-last med bilder från min lilla iPhone! Sammanfattningsvis kan man säga att dom senaste veckorna innehållit mycket kaffe, glass, vår-promenader, trippar till Falun, skoprovande och drinkdrickande (för att snacka alkoholfritt - drick nya Finley!). Well, can you ask for more? 
Vissa bilder är från igår när jag, Carro och Néa åkte till Skeppsholmen och käkade middag i kvällssolen, innan vi promenerade tillbaka genom stan och Kungsträdgården. Det var verkligen dagarnas dag! Somnade som en prinsessa på kvällen. Och min Falu-helg var fantastisk. Mina vänner är bäst.
 

1 Kommentarer

2015-04-28 @ 13:21:13

Härliga bilder :D
Kan du inte berätta lite om ditt nya jobb? Så nyfiken,är det butik också?

Kra.

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback