Talkin' BS (Bed Selfie)

2014-09-24
God eftermiddag gullhönor. Idag jobbade jag under en ganska så kaosig lunchrusning sen tog jag en pw hem och nu softar jag på dödsbädden. Slut som katten och som grädde på moset har jag fått en inflamerad muskel som bara vill bråka med mig. Körsbäret på grädden är att jag har sjuka cravings på lussekatter och jag måste vänta ända till Lucia!!! Det är tradition, första lussemissen den trettonde. Jaja, nog om i-landsproblem! Nu hör jag pappa trilla genom dörren och en annan tradition är att varje dag när han kommer hem från jobbet så frågar han mig och mamma "Vad vill mina fågelungar ha för mat idag då?". Tror jag ska dra till med något riktigt onyttigt som önskemål, hehe. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback