Oreo Is My Romeo

2014-09-09
En fin ung dam ska vara fin i mun, jag håller till stor del med. Men rent utsagt - vilken förjävlig morgon jag hade idag! Satt i bilen och bankade på ratten och min körlärare fick sitta och klappa på mig för att jag skulle lugna ner mig. Jag blev så rackarns matt, och med stressiga dagar med dålig sömn och ingen frukost så tog solskenshumöret slut. Och det är ju okay not to be okay, som jag säger till alla utom mig själv, så som plåster på såren gick jag till Hemköp med braiga Mikaela och köpte choklad. Det gjorde min dag, hihi! Har ni inte provat Marabou's Oreo-choklad så spriiiiing i blixtens hastighet och köp det nuuuu! Jag kurrade som en liten katt första tuggan.

Nog om tröstätning, nu ska jag göra en kopp te och sätta mig och plugga vägskyltar. Kul va! Puss, M.

1 Kommentarer

2014-09-09 @ 15:36:07

Å den oreochokladen är ju bara farligt god :D

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback