Made For Dancing As Well

2014-09-07
Okej, säg hej till mina nya bästisar. Stövlarna med stort S kommer sitta klistrade på mina fossingar! Dom får honka till både vardags och klubbandet.

Tjenixen! Det var ett tag sedan vi hördes nu, små sockerpullor. Anledningen är kombon intensivkurs + jobb! Köra, plugga, jobba, sova är vardag. Men det var väl tur som attan att jag fick tid att hänga med trevligt folk och dansa lite igår (sånt är ofta ganska lätt att klämma in, hehe)! Imorgon startar sista veckan på körskolan och det kommer bli tufft men kul. När det gäller övningskörning så kommer man till en liten tröskel till slut, där man går från att vara nervös och osäker inför varje runda till att man vill köra bil hela tiden, och där är jag nu! 

Jag ska unna mig lite Teen Wolf-tittande innan läggdags (det blir ju bara bättre och BÄTTRE), men vi hörs imorgon! Det är väl inte mer än rätt att jag ska kompensera upp med lite extra inlägg i veckan, eller vad säger ni? Spänn fast er, nu åker vi! Puss, M.

1 Kommentarer

2014-09-07 @ 21:34:12

snygga skor!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback