Lately...

2014-09-17
Halli hallå i alla trötta stugor (eller det kanske bara är min?)! Min lilla kropp reagerar direkt på den där morgondimman - jag har kanonsvårt att komma upp ur sängen! Fy bubblan vad morgontrött jag varit de senaste dagarna. Men imorgon ska jag få sova ut en stund i alla fall, hihi. Annars då? Jobbar och övningskör, dricker te och glor på Idol. The fabulous life of, haha! 

I brist på andra bilder tänkte jag visa er den här fina tröjan som jag nämnde i förra inlägget... Har köpt en svart polo också, känns inte det väldigt användbart? Ska försöka trolla ihop lite schyssta outfits att visa er så fort jag får tid över. Nu luktar det mat och då springer jag Usain Bolt-style till köket, hehe. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback