Hey, Beautiful Busy Day

2014-09-02
Goddagens! Var uppe tidigare än tuppen imorse och hade hunnit med två körlektioner innan klockan slog tio. Resten av dagen har jag pluggat teori i solen, och nu ska jag ta tag i att beställa hem kursböcker och allt annat tjossan man lär göra när man pluggar på distans. Har så mycket i huvudet och i händerna hela tiden så min lur är helt frånkopplad - häromdagen hade jag åtta olästa sms, tio snapchats, tretton Facebook-meddelanden och flera missade samtal! Jag som var oaktiv med mobben redan innan lär ju få folk att tro att jag kolat nu... Men jag lever, haha! 

Precis som igår väntar teorinötning till kvällen. Med paus för Idol förstås, hihi... Puss, M.

1 Kommentarer

2014-09-02 @ 14:59:00

Haha förstår vad du menar! :P

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback