Grey And Green

2014-09-10
Tjollahop tjollahej! Här sitter jag och spinner som en nöjd kisse. Efter skitdagar kommer tipptoppdagar! Jag och min körlärare skrattade hela körlektionen (han är verkligen så rolig och en riktig mysfarbror) imorse och sen fortsatte jag vidare med lunch och shopping på stan med mamsen. Fick reda på att jag är ledig ikväll från jobb så nu varvar jag ner med en kaffekopp och ska senare ut på ännu en körvända. Idag går liksom allt i lås, och man har den där braiga känslan i magen. Hoppas ni också har världens bästa lill-lördag, världens bästa läsare. Puss, M!

3 Kommentarer

2014-09-11 @ 21:16:35

underbar känsla ju! Och snygga kläder med är ju ett plus ;)

Svar: Jaa minst sagt! Skickar över lite bra magkänsla till dig hihi, kram! :-)
Matilda Olén

2014-09-11 @ 21:39:15

Kan inte du göra en såndär lista som typ shopping&fashion har gjort? om höstmode och sånt :)

2014-09-14 @ 19:43:34

Håller med personen ovan om listan, och undrar var denna läckra väska är ifrån? ;)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback