Better Than Good

2014-09-18
Min polotröja är från Asos och väskan är från Scorett!

Tjillevippen goa ni! Jag sov gottigare än gottigast inatt (min sömnapp visade typ 90% djupsömn) och idag har jag sovmorgon ända till 16.00 då jag ska jobba en sväng. Hur härligt! Jag har gått runt och nynnat och fnissat hela dagen, hihi. Och som gräddde på moset har jag världens bästa Albin i luren, han är en sån himla glädjespridare!!! Tänk att det var ett helt år sen jag flyttade in till han och hans fina mamsi i Stockholm?!

Förresten, ni frågade om jag kunde tipsa om prisvärda höstjackor - och det är klart jag kan göra! Jag gav lite tips i min Fall Fashion List, men klicka HÄR för att se ännu ett litet utplock och även alla länkar så ni kan klicka hem er favvo på bums. Puss, M!

4 Kommentarer

2014-09-18 @ 14:58:29

Älskar din väska! <3

2014-09-19 @ 18:03:44

Vacker du är! Kul med en sömnapp, jag skulle också behöva veta i vilka sömnfaser jag sover haha :)

2014-09-19 @ 18:07:50

Fin outfit :)

2014-09-19 @ 18:25:02

du bör se över din kodmall och stilmall lite. när man trycker på knappen startsida så är ordet dels felstavat, och sen är det en helt annan css än på de andra sidorna. men vilken fin blogg och fina inlägg :-)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback