Update

2014-10-17
Druckit varma drycker i Wayne's rosa muggar / Hängt med min gamle gode vän August / Promenerat till jobbet.

Tjenixen! Vad sjuttsingen händer och fötter?! Är världens sämsta bloggare for now, men stå ut kära ni. Har haft mycket roligt för mig de senaste dagarna... Firade bland annat fina Karins födelsedag i onsdags! Jag, Mikaela, Albin och August körde en heldag med lunch på Kina-stället i stan och sen drog vi igång en förfest-turné (vi åkte från det ena stället till det andra i princip hela kvällen). Och igår möttes jag, August och Mickan upp igen för att kika på modevisning (mode-eleverna är så duktiga!!!). Efteråt satte vi oss och eftersnackade lite på Pitchers, innan pappa kom med bilen och jag drog iväg och övningskörde en vända. Utan att skriva en lång novell så ska jag väl sammanfatta hela veckan med slutsatsen att det helt enkelt är ruggigt roligt när det händer grejer, och man får träffa människor. 

Idag var det back to reality och jobb och det är samma visa imorgon, men jag hänger inte läpp! Mitt jobb är kul. Det ska man vara glad över, alla har det inte så. (Ps. Ska tänka på detta när jag är sådär dödstrött imorgon när jag jobbar öppning). Nu när ni blivit lite uppdaterade ska jag slänga upp fötterna i soffan och fredagsmysa. Utan någon som helst helg-feeling, haha! Blir väl lätt så när man hunnit med så mycket kul när veckan knappt hunnit bli torsdag. Det är ju grymt ändå! Ha det bäst. Puss, M!

1 Kommentarer

2014-10-19 @ 12:23:06

Hej,

Jag har sökt runt lite på bloggportalen och såg att du håller på att ta körkort. Jag har utvecklat en körkortsteoriapp till iPhone som heter Ta Körkort ( http://teoriappar.se/ ).

Den innehåller över 1000 teorifrågor och hela teoriboken. Allt du behöver för att klara det riktiga teoriprovet för B-körkort. Om du vill kan du få appen gratis. Om du gillar den får du gärna skriva ett kort inlägg om den i din blogg.

Om detta är någonting som är intressant får du gärna mail på [email protected]

Trevlig dag!
Patrik Jansson

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback