Today's Leg Look

2014-10-20
"Godmorgon!" höll jag på att skriva! Lyx är att vara ledig en mulen måndag och kunna vakna klockan 12.00. Har lite små-ångest över att ha sovit bort hela dagen, men ska bota det med att bocka av lite To do's. Ska kika på ett par nya brallor (är det bara jag som blivit lite allergisk mot snortajta jeans?? Vill bara vara lat och bekväm nu för tiden, som jag kan vara i mina favvobrallor på bilderna), och dra en sväng förbi grannstaden. Ser redan fram emot kvällen då jag stilla min Teen Wolf-abstinens och överdosera på säsongens första mandariner. Hoppas ni också har en härlig måndag! Puss, M.

1 Kommentarer

2014-10-21 @ 14:34:26

Hej! Vart är dom fantastiska byxorna ifrån? Svara gärna i ett inlägg tillsammans med bättre bilder på dem! Puss

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback