Mother Of 10

2014-10-23
Det bästa jag vet med att vara hemma? Att få sitta och bara glo på min skohylla. Sjukt men sant att jag blir lite varm i kroppen när jag ser mina små guldknyten. Mitt rum är i princip helvitt annars så det blir en fin och personlig inredningsdetalj också!

När jag satt och pysslade om alla dessa pjucks idag slog det mig först "Vad mycket dumma beslut man tagit i dom här klackarna", och sen "Fy katten vad mycket roligt jag haft i dom här"! Mina beiga mocka-klackar är leriga, mina studentklackar har färgen lossnat på, i de flesta sulorna sitter inkilade gruskorn och i vissa innersulor ser man fotavtryck efter en donna som gått barfota ett tag. Mina beiga träklackar panik-köpte jag en timme innan jag såg Drake från en loge i Globen, några har hängt med ända från London och ett par använde jag nästan varje dag när jag sprang mellan inspelningar för Idol, Partaj och Körslaget. Det är bara små materiella och ytliga ting som skapar obehag i fossingarna mer än ofta, men ack så fina och betydelsefulla minnen dom bär också <3

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback