Chicken Avocado

2014-10-08
Tjenixen! Ska ge er världens bästa brunchtips - Kyckling/Avokado-macka! Rostat surdegsbröd, grillad kyckling och avokado, lätt som en plätt och mättande som sjutton.

Igår var jag hos tandis för en liten check-up och det slutade med att jag och tandläkaren satt och fnissa över hur knäpp i huvudet min visdomstand är, "Den sitter inte ens på tandraden, Matilda!". Så den lilla rackaren blir den tredje visisen som jag drar ut (inte lätt att ha en liten käke, eller att vara liten överhuvudtaget). Nu sitter jag och slurprar på lite te (jag köpte fyra olika sorters grönt te igår, hehe) och fixar naglarna... Det får bli en såndär pysseldag idag och dom sitter ju aldrig fel, eller hur? Puss, M.

1 Kommentarer

2014-10-08 @ 19:31:57

Gott!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback