Wednesday Wishing

2014-11-05
-
Till vintern vill jag ha världens fluffigaste morgonrock, en varm kamelkappa, DKNY's kaffemugg, Marc Jacob's halsband, fint under under alla tjocka tröjor, den perfekta väskan från Sophie Hulme och framför allt en uppfräschning av håret - jag vill bli ännu blondare!

Goddagens, pinglor! Jag sov som en stock och vaknade inte förrän klockan 12 idag, har därmed sovit bort i princip hela dagen, haha (ångest). Igår hade jag en så himla klump i magen och en sån där orolig känsla i kroppen hela kvällen, så en tjejträff ikväll kom verkligen lägligt... Ska bli så skönt att få krama om dom och prata lite goja <3 Ska ta mig i kragen och klä på mig, hoppas ni allihop har en riktigt härlig lill-lördag! Puss, M.
 

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback