Sunday Funday

2014-11-17
 
Jag och Phille kikade NK's julskyltning! Ni måååste se den! Den är urmysig och jag gick därifrån med julkänsla ut i fingertopparna. Finns inget bättre än när Stockholm blir julpyntat.

Hallå på er! Förlåt att jag hojtar så sent! Igår slirade jag ner till Friday's för en drink med min kompis Henrik och ikväll har jag träffat ännu en kompis, Philip, för att catcha up. Var SÅ kul att träffa båda! Känns som jag känt dom där grabbarna forever.

Sen jag kom hem så har jag pysslat lite här i lyan... Äntligen fått in alla kläder i garderoberna och gjort ett litet städryck (tro det eller ej men det har redan hunnit blivit stökigt efter ett dygn). Jag är lyckligt lottad med världens skönaste soffa (och säng också för den delen) så jag ska krypa ner i den och slå på en rulle. Åh, vad jag tycker det är mysigt här! Sov gott, finisar. Puss, M.
 

2 Kommentarer

2014-11-17 @ 12:12:10

Så mysigt med lite julpyntat :)

2014-11-21 @ 13:38:07

Vad använder du för filter på bildern? Vart redigerar du dom?? :D

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback