Sthlm Snaps

2014-11-12
Perfekt människa, perfekt fika, perfekta skor och dör som vanligt Fina prylar-döden på Zara.

TACK alla ni som höll tummarna igår - för det funkade! Min jobbintervju kunde inte gå bättre, och jag startar redan nästa vecka. Och världens bästa Albin överraskade mig med att sluta skolan tidigare så vi hann ta en snabbfika innan mitt tåg rullade tillbaka till Falun! Han är en sån himla fin människa rakt igenom, har alltid något bra att säga och man går alltid ifrån honom med en ruggigt bra känsla i magen <3 Och när jag till slut kom hem så väntade Mikaela på mig med flera ton tjejsnack och skratt som inte tog slut förrän vi somnade ihop. Förstår ni ens vilken bra dag?! Blir nästan lite religiös. Nejdå, men känner mig nedrans lyckligt lottad, hihi. Ha en helt fantastisk onsdag nu! Puss, M.

2 Kommentarer

2014-11-12 @ 12:35:10

vilka fina bilder!

2014-11-15 @ 14:00:40

MEN SATE vad du är FAAAB Matilda!!!!!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback