On My Mind

2014-11-30
 
-
På önskelistan: Balenciaga, fluffjacka, glajor, världens finaste mössa, nya UGGs, slitna jeans och en utsvängd braxa (har faktiskt lagt vantarna på ett par från jobbet, dom är a-ma-zing).

Hallå!!! Jag kan inte ladda upp bilder! J-vla Blogg.se rent utsagt! Blir helt tokig. Men nåväl... Har jobbat inne i city idag och sedan jag kom hem har jag satt igång en tvättmaskin, diskat och städat lite. Sicken effektiv dag va! Känner helt klart att jag får unna mig kaka och Julmust utan dåligt samvete. Imorgon börjar livet som (okej, nu kommer nyheten) ansvarig över butiken på Götgatan! Sjukt va?! Har svårt att få in det i lilla ärthjärnan men är SÅ glad över det. Så måndag till fredag kommer ni hitta mig där, öppning till stängning, eller inne på lagret städandes som en liten tomtenisse. Hoppas vi ses! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback