Movin' Back!

2014-11-04
Okay, nu ska jag dela med mig av det senaste beviset på min överdrivna spontanitet... Jag tar mitt pick och pack och flyttar tillbaka till Stockholm! Gick på två visningar när jag var där i torsdags och sen kände jag bara "varför inte?". Det här är absolut ingenting jag planerat, men jag vill gärna tro på ödet, haha. Ni som känner mig eller följt bloggen vet ju att bodde där första sju åren av livet och också spenderade det mesta av tiden sista gymnasieåret där och praktiserade på en hel drös tv-produktioner, så visst tusan känns det lite som ett andra hem!

Trivs egentligen ganska bra med tillvaron här i Falun trots att jag varit så allergisk mot staden tidigare, och det är tack vare alla fina tjejer (och killar) jag får umgås med. Är så guld värt att ha vänner som tar fram det bästa i en och veta att jag alltid kommer ha någon att besöka i Falun, hihi <3

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback