Doesn't Matter If You're B&W

2014-11-10
Godmorgon! På riktigt, jag sov till 13.30 idag. Anledningen? Läggdags runt 07.00 efter min hejdå-utgång med gänget i lördags (tänk att jag inte kommer få spontana sms och gruppchatter om festligheter på lördagkvällar). Men visst blev det en bra kväll! Det blev det i fredags också, när jag och Elin satt i hennes kök till miss i nassa och åt Ris a la Malta och snackade hål i öronen på varann, och även igår när farmor och farfar kom på middag. Tänk så händelsrikt livet blir när man har en liten deadline! 

Min sista vecka i Falun kommer nog fortsätta på det händelserika spåret... Imorgon ska jag till Stockholm över dagen för en jobbintervju och resten av veckan ska jag packa ner min garderob (evighetsjobb) och sen vill jag bara träffa varenda kotte jag känner och kramas! 

1 Kommentarer

2014-11-10 @ 19:21:10

snygga skor!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback