Coat Perfection (For Real)

2014-11-13
Okay, måste sluta med mina obsession kring jackor men for real nu - jag har hittat den perfekta kappan. Midjeskärp, stor krage, lång och kamelfärgad, allt man söker i den stora kärleken, haha. Jag kommer BO i den här och därmed förmodligen bli känd som "tjejen i kappan" i nya området i Stockholm.

Annars är jag i full gång med packningen! Ska iväg en sväng och handla in alla dom där onödiga nödvändigheterna som kommer med att flytta hemifrån och damma av lite fler flyttkartonger. Men känner jag mig själv rätt kommer jag glömma femhundra saker ändå... Men den dagen, den sorgen! Puss, M.

2 Kommentarer

2014-11-13 @ 16:16:07

riktigt snygg!

2014-11-13 @ 16:57:42

Snygg, vart kommer den ifrån? :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback