Black Lace

2014-11-28
En klänning jag inte visat! Har redan lyckats ha sönder knappen i nacken så nu väntar Operation Hitta Ny Knapp, haha. Men är den inte amazing? Slitsen och spetspartierna... Ååh, vill ha den i vitt också! (Perfekt till studenten, skolavslutningar, sommarkalas eller midsommar).

Happy Friday, allihop! Hade en kanonbra start på dagen, men humöret och tålamodet rasade ganska fort efter en timmes övertid på jobbet och ett fredags-hemsläp på 100 kg (vi snackar om matkassen på väg hem från Ica). Är SÅ trött och har triljarder saker att göra - men icke sa Nicke har man tid för varken skönhetssömn eller tvättmaskineri. Dock har jag en jättejättegod nyhet att dela med mig av, som gör livet ganska många snepp bättre! Men den hemlisen sparar jag lite på, hihi. Imorgon jobbar jag öppning till stängning i butiken på Götgatan, så måste krypa ner på bums... Trevlig helg nu, finisar och sov gott <3

1 Kommentarer

2014-11-29 @ 09:39:01

Den var sjukt fin! Var är den ifrån?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback