Weekend Again

2014-05-02
-
Såhär önskar jag att jag hade klätt mig imorse!

Ho hoooo! ekar det här inne på bloggen! Sorry for that, I've been busy doin' something (till exempel Valborgsfirande och massvis med kompishäng). Idag har jag betat av massor med prov i skolan, beställt hem en BYXDRESS till studentbalen (ja, ni hörde rätt) och ikväll väntar grillning hos bästa Mikaela. Men nu - kaffe och studentskosökande! Min originalplan gällande 13e junis klackar sprack... Men tänk vad mycket fina dojor det finns i världen (kolla bara dom där uppe på bilden).

Känner ni er lite depp men vill bli fredagspepp? Lyssna på den HÄR! Typ världens bästa låt. Ha en fin kväll nu! Puss, M.

1 Kommentarer

2014-05-06 @ 15:42:03

Kan inte du tipsa om väskor?? Älskar din stil!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback