Vips!

2014-05-12
Varje gång jag har den här kjolen på mig så blir jag lite nykär... Så varför bär jag den inte oftare?! Fy på mig. När det blir kallare vill jag ha den till en ljusblå polo, så mycket vet jag.

Vips! så hade jag och min vippiga kjol klarat av ännu en måndag i skolan. Helt ärligt var det inte så himla svårt, för vi är ju i princip klara med allt! Jag har lite praktiska grejer att beta av, annars kan inte skolan erbjuda så mycket mer än häng med klassisarna (och det är ju inte helt fel). I eftermiddag hoppas jag på att kunna krama ur kanonmycket umgänge ur mina tjejkompisar, men först ska jag ta itu med lite nödvändigheter med den HÄR peppiga låten i öronen. Puss, M!

2 Kommentarer

2014-05-12 @ 19:58:46

Asfin! Varifrån kommer den?

Svar: Tack söta du! Jag haffade den på H&M i höstas, om jag minns rätt. Kramis
Matilda Olén

2014-05-13 @ 20:08:26

Vart är hyllan ifrån? :) kram

Svar: Den hittade jag på Mio för cirkus ett år sen :-) Kramis!
Matilda Olén

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback