Sweet 18, Vik!

2014-05-10
De få bilderna jag tog igår blev kanonluddiga... Så ni få kika på den här som jag snodde från Viktoria! Jag (med tankarna på något helt annat ställe?) och mina fina vänner Elias och Lotten.

Min fredag gick i full fart - skola, sminkning inför modevisning, hem och förbereda kvällen, och till sist en sväng ut till Vika och nyblivna 18åringen Viktoria! Hon var så himlans strålande lycklig och vacker, hihi. Kvällen fortsatte till Etage och Will Sparks, och efter att ha blivit rejält nertrampad på det galna dansgolvet åkte jag hem. Gud vad jag önskar jag fick återuppleva min 18årsdag eller fylla myndig igen... Jag tror nog bestämt att jag ska gå all in på min 19årsdag iår också! Trots att åldern är svintråkig.

Imorse låg jag i sängen med en mage som vrålade så högt så ljudet skulle kunnat välta berg! Därefter skrev jag en anteckning i mobilen om ALLT jag var sugen på - allt från smoothie och kladdkaka till Max och kebab. Idag är min mage en bottenlös brunn och resten av eftermiddagen ska nog bara bestå av att käka och unna mig själv. Låter inte det alldeles underbart i en matälskares öron? Och hörrni, sist men inte minst - TAGGA MELLO! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback