Snapshot Bomb

2014-05-04
Gå till Pitchers och beställ en sån här shot. NU! / God mat (som vanligt) hos farmor och farfar / Zacharias sätter ton på mina dagar / Jag och Frida firade Valborg i rött och leopard - mjaou! / Vin + goda vänner = sant / Sista dagarna i Stockholm bjöd på: Häng på St Eriksplan / Glass i solen / Studio-kul.

Det är ett jäkla lyxproblem att ha för mycket roliga saker att göra för att inte kunna blogga, plugga, SOVA (kanske framför allt, haha)... Men det är det jag måste skylla på. Hela helgen har varit helt magisk för min del och nyckeln till det är nog grymma och spontana vänner.

Nu står söndagsmys högst upp på min lista! Vad sägs om att vi alla tar oss i kragen och fixar oss själva en grym vecka? Och jag tar mig stenhårdast i kragen och ska uppdatera som en galning här inne. Deal? Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback