Nothing Beats A Pair

2014-05-13
Låg och kände in mina nya jeans tillsammans med Frida när hon plötsligt grabbar tag i kameran och tjuter "LIGG STILL! Nu fotar vi dina nya jeans!", haha. Så, regeln lyder - Foto: Frida Matsson.

Klickade hem dom här från Asos för någon vecka sen när solen sken som starkast, fick hem dom för någon dag sen när solen lyste med sin frånvaro..."Typiskt" tänkte jag och ville nästan skicka tillbaka dom. Men idag kikade ju solen fram ett tag, så bestämde mig för att dom är keepers! Nu vill jag skaffa en rejäl bränna och slänga på mig mina heels i nude och tralla runt i den utstyrseln varje dag, hihi.

1 Kommentarer

2014-05-14 @ 18:17:10

Snygg färg på jeansen!
Men hur kan du vara så brun?.. använder du brun utan sol eller solar du solarium isåfall hur ofta?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback