L.O.V.E.L.Y.

2014-05-07
Ramlade över dom här godingarna i allt studentsko-letande... Söta som socker! Blev lite tokkär. Hur läckra skulle inte dom här vara till superbruna ben och vit klänning?! Vågade, men är inte det egentligen bättre än safe? 

Sitter i skolan och pysslar med företagskalkyler... Magen kurrar efter lunch, och när den har blivit tyst och nöjd väntar ett klassråd angående studentveckan. Igår kväll ägde en vild diskussion rum i klassgruppen på Facebook, så jag väntar mig ett ganska hetsigt möte, hehe. Måste säga att jag tycker det är härligt att vi är så engagerade om något så litet som färgen på ballongerna! Känner jag oss rätt så kommer allt bli tjejigt, rosa, glittrigt och alldeles alldeles underbart.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback