It's Black, It's White

2014-05-21
Halvvägs till helg! Är ni laddade? Det är jag, av någon lite oklar anledning (har inga speciella planer). Imorse slängde jag mig på bussen till skolan men väl där ekade det i korridorerna och det syntes inte en enda kotte... "Det är 'plugg på valfri plats' idag, alltså hemma, alltså är ni... lediga" sa min lärare. Jahapp, bara att vända i dörren och slänga sig på bussen hem. Men inte hänger väl jag läpp för den lilla tabben, jag har legat i solen och lyssnat på podcasts!

Det har trillat in lite paket här hemma som jag tänkte visa er... Vill premiära ALLT nu, men vill ändå vänta till de perfekta tillfället, hihi. Håll utkik vettja! Puss, M.

2 Kommentarer

2014-05-21 @ 21:41:37

Gud så snyggt! Både du och outfiten! :)

Svar: Tack så hjärtligt söta rara! :-)
Matilda Olén

2014-05-30 @ 00:12:39

Så snygg du ska vara då! // Din sminkpojke

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback