Black And Beige

2014-05-06
Glad tisdag på er! Hur har dagen varit?

På Stylistlinjen består gymnasiearbetet av en del prov inom stylingområdena vi ska kunna. Igår klarade jag två av dom! Hurra för mig! Jag kan nu helt och fullt kalla mig både makeupartist och hårstylist. Och vilken lättnad att bara ha nagel-delen kvar. Inte för att det är en baggis att lära sig alla armens och handens ben och delar på latin, hehe... Men ändå, man ska vara glad för det lilla!

Igår kväll powerwalkade jag till Frida där jag och Carro hängde tills det blev kolsvart ute, och idag var jag en sväng i skolan och lämnade in en pappersbunt som jag skjutit upp på alltför länge. Hörrni alla 2014-studenter, snart är ju den där jobbiga pluggtyngden på axlarna helt väck... Lyllo oss? Nu: latin-plugg, kaffe och kvällsträning som måste gå i ljusets hastighet om jag ska få tillbaka alla förlorade sömntimmar...

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback