Why Not Show Off

2014-03-31
Magkorta toppen är ett nytt ragg jag helt enkelt inte kunde låta bli att kladda på, trots det inte jättebraiga vädret. Vad tusan, det var bara att slänga på sig luddiga koftan så var det cool. Snaaart kan jag få ha den till kjol, precis som på inspo-bilderna jag bjussade på igår.

För övrigt har jag äntligen bokat tid hos frissan! Ett stort minus är dock att jag måste hålla ut till den 24 april... Jag som knappt står ut med frillan som det är nu. Typiskt! Men då har jag i alla fall något att längta till. Jag är så sugen på en förändringscocktail med layers och blondering som virke. (JA, jag skippar löshår till 110% nu för tiden. Man kan visst lära gamla löshårsjyckar att sitta, eller aa klippa).

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback