Top Notch

2014-03-15
Idag bär jag 3 favoriter - brillor från & Other Stories, klocka från River Island och läppglans från Clarins.

Halloj i stugorna! Just nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe och varvar med att försöka packa upp bamse-väskan jag släpade med till Stockholm. Jag har alltså redan landat i Falun! Trots att snön kom som en käftsmäll så är jag glad att solen kämpar på, så jag får fortsätta bära glajor.

Jag hade en helt fantastisk dag (namnsdag till och med faktiskt!) igår... Det var så kul att få gå "back in business" och träffa alla gamla Partaj-kollegor och sätta fötterna på kontoret och sminklogen. Tjoho! vad det är roligt. Kvällen avslutades med skräpmat framför Wolf of Wall Street tillsammans med Albin. Det var så underbart så jag somnade 2-3 gånger, haha. Men då ska man ha i bakhuvudet att jag satte mig på t-banan 06.50 på morgonen och inte drack en enda kaffekopp på hela dagen...

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback