Shoes 1.0

2014-03-16
Hur perfekta kommer inte dessa vara i sommar till ett par bruna ben och ett par dansande fötter?

För cirkus två veckor sen sprang jag på stan i Stockholm runt stängningstid (absolut sista minuten) och letade skor. Om några timmar skulle jag vara i en loge på Drakes konsert, och jag hade inte tagit med ett enda festplagg och endast vardagsskor! Panik.

Hittade dom här bedårande små klackarna, men kassörskan gjorde en världstabbe och stoppade ner en brun sko och en beige sko... Vilket jag märkte 30 sekunder innan jag måste springa till tunnelbanan. Haha, alltså världens jäkla oflyt! Nu när jag gick tillbaka till affären fick jag dock kanonservice och fick inte bara ett par sprillans nya klackar i rätt färg - utan fick peka ut ett par vårskor på köpet. Klicka in om ett tag så ska ni få kika på dom med!

2 Kommentarer

2014-03-16 @ 18:46:55

Åh vad fina!! Vart är dessa ifrån?
Puss & kram finis :)

2014-03-18 @ 15:23:55

vart köpte du skorna ?:)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback