Rockin' (?) Nikey

2014-03-13
Kolla bara vad dom är häftiga!!! Dom här dojorna sitter verkligen som gjutet på mina kompisar Emma och Jatou, men dom har ju skyhögaste cool-nivån båda två. Jag avskyr att jag är liten som en mus! Ska fråga dom om smakråd.

Jag har spenderat hela förmiddagen i solen och fått lite färg om nosen... Det var rena rama sommaren på min altan! Det är heltokigt hur mycket njutning jag kan finna i att ligga och bara låta solen bränna på. Next up är rump-pass och sen ska jag försöka klämma in en tjejträff innan jag sätter mig på tåget till Stockholm. Känner på mig att den här helgen kommer bli alldeles priiima! Vårväder i storstan är ju lite av det bästa som finns.

Ps. Kika inte lite senare, så ska ni få se vad min kompis testa på igår! Jag är också sugen på att göra det, hihi...

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback