Rock Budget

2014-03-26
Det är ju nedrans lätt att drömma sig bort bland svindyra prylar, men rackarns vad skönt det är när man faktiskt kan lägga tassarna på dom! Fick en fråga om jag inte kunde visa lite billiga men ändå råsnygga grejor, så givetvis fixar jag det.

Från H&M: nagellacket (kolla fina färgen! Jag var sugen på ett redan igår om ni kommer ihåg?), pennkjolen (SÅ billig, SÅ snygg), vita toppen (sjukt bra bas men ändå med lite speciell struktur).
Från Gina Tricot: klänningen (spets är kanonhett), skjortan (rättare sagt: IT-skjortan!).
Från Nelly: Leopard-espadrillos (behöver jag ens förklara hur den här sköna dojan kan piffa upp ens dag? Måste nog ha dessa).
Bilderna: från H&M's beauty-sida. Superfin makeup som blir inspiration till våren/sommarens lätta sminkningar. Och sen - borstarna! Uuuuuursnygga! Hoppas det är någorlunda kvalité i dom också, i så fall 10 poäng.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback