Rather Dance Than Rehab

2014-03-06
Hello beautifuls... Hur mår ni? Gissar på att de flesta 95orna har lite baksmälla, hihi. Tänk att det är 99 dagar till jag står där och spiller på min vita klänning och snubblar på klackarna.

Jag har aldrig haft problem i skolan eller tvekat på om jag skulle klara alla kurser osv, men iår har jag verkligen känt av den där tyngden som många andra bär på... Kanske just för att jag har så många bollar i luften och fått så mycket möjligheter (som är waaay roligare än skolan). Det är så jäkla svårt att behöva säga meningar som "Jag kan tyvärr inte vara med på inspelningen, jag har prov i skolan" eller "Tack för erbjudandet men jag har tyvärr mycket i skolan i veckan". Därför vänder jag ut och in på hela min skolgång, och dealar fram lösningar som aldrig förr. Resultatet blir dock att man i princip aldrig har en ledig dag... Så det jag längtar efter den 13 juni är att kunna säga att jag klarade skolan med betyg i alla ämnen, höll ett UF-företag rullande samtidigt som jag under hela året pendlat till Stockholm för att leva drömmen. Fyf-n vad grymt!!!!

Nååja, jag sitter och känner efter så in i vassen - Let's Dance imorgon eller förkylningsrehab? Jag är på bättringsvägen men det rinner i ögonen och febern åker bergochdalbana... Tänk vilken katastrof om jag dyker upp imorgon och lyckas smitta hela dans-gänget! Skulle ta mig sjutton sabba allt, det är ju så himla lätt för folk i såna där produktioner att snappa upp en liten förkylning (finns det något år som det inte hänt?). Usch vill inte ens tänka på det! Vill beat the crap out of this jäkla sjukdom nu!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback