On My Mind...

2014-03-25
-
 
Idag vill jag bli bättre på att använd örhängen (kan inte släppa dessa från H&M!). Vill hitta en fin ögonskuggspalett efter att jag tappade min favorit i golvet (den här från L'oréal ser fin ut). Är sugen på att se körsbärsblommor i Stockholm och strosa runt avslappnat snygg i boyfriend jeans + magkort polo. Sen önskar jag att jag kunde hitta ett babyblått nagellack i min samling, men icke sa Nicke det måste införskaffas.


Men hallå på er! Tänk att solen och blåsten ska fortsätta bråkas på det här viset, aldrig får det bli varmt utan att hatten flyger av på köpet. Men ett "HURRA!" skrek jag rätt ut när klasskompisen smsade imorse och sa att det stod film på schemat. Rastlös fick man dock bli, eftersom att jag redan sett och diskuterat "Torka aldrig tårar utan handskar" och dessutom gjort ett STORT X antal dramaturgiska analyser... Tur att filmen är ett mästerverk som tåls att ses flera gånger. Jag har träffat Jonas Gardell (och hans Mark) och det är lite häftigt att ha pratat med han (dom) privat och sen se hans genialitet på duken. Han är fan-tas-tisk på alla plan!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback