Morning In Town

2014-03-22
Idag drog jag och Abbe in till stan, käkade frukost och spanade in godbitar (han hittar alltid dom grymmaste kläderna). Sen på eftermiddagen vinkade han av mig på perrongen, och jag sov som en stock hela resan till Falun! Och på stationen i Falun väntar världens bästa Néa och Diyar, som skjutsar mig ända fram till dörren. Åh, vad jag är glad att jag får ha så himla fina människor omkring mig... Alla är så fantastiska på sina helt egna vis. Blir alldeles varm i magen :-)

Jag har haft mina Massimo Dutti-klackar på, bokstavligt talat, konstant (alltså inklusive 15 timmar stående jobbpass) sen jag fick dom så mina fötter gråter! Därav - fotbad och soffläge. Hela långa kvällen, hihi. Ha en underbar lördag, underbara läsare! Puss, M.

1 Kommentarer

2014-03-23 @ 16:33:08

Du är bäst <3

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback