Monday Means New Week

2014-03-03
I lördags var det någon donna på krogen som tyckte det var en bra idé att stampa klacken på min tånagel (kanske får skylla mig själv som spenderar så mycket tid med att svänga på rumpan på det knökfulla dansgolvet, haha). Det resulterade i alla fall i att jag på söndagsmorgonen, när jag hör att Albin är på väg till jobbet, ropar på han med världens hesaste röst och ber han kolla varför i hela friden det gör så rackarns ont i min tå... Han drog bort täcket från min fot och säger "Ja Matilda, det här gör ont". Det här låter äckligt men min tånagel var helt kvaddad, haha.

Sååå, idag trampade jag runt som en krympling med lindad tå och för stora UGGs! Lägg på lite för lite sömn som sätter sig som en stor skylt i mitt nylle. Härliga måndag. Men har fått hängt med min tjejer och det är tusan GULD. Och GULD 2.0 är mina päron som kan skratta åt när jag gör bort mig. Och när man tvekar på sig själv så är det något speciellt med att höra "Det bästa du kan göra är att vara dig själv" från Daddy Doo. Då känns det som en bagatell att man inte är en hundraprocentig favorit hos alla. Jag gör ju det jag kan och det duger egentligen gott och väl.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback