Life Is A Highway, I Wanna Ride It

2014-03-23
Efter en middag + snack med pappa känns livet som en dans på rosor. Han är så bra på att ge mig perspektiv på saker och ting, och trollar så lätt bort prestationsångest och osäkerhet. Blir jag hälften av människan han är någon gång i livet så är jag mer än nöjd med det.

Ska avrunda min söndagkväll med långdusch och ompyssling (slog nyss världsrekord i slitenhet). Tidigare idag fick jag skratta och babbla med min fina vänner, så summan av kardemumman av min dag är att den har varit perfekt. Kommer somna med en så härlig känsla i magen... Jag twittrade för ett tag sen raden "Livet är så fantastiskt när man känner att man lever" och det har jag minst sagt gjort de senaste dagarna. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback