Future So Bright Gotta Wear Shades

2014-03-11
Hallå på er! Tack och lov var min lilla humör-dipp från igår inte speciellt långvarig. Idag fixade solen och solstrålen Emma så jag blev på topphumör! Jag har varit sjukt effektiv i skolan och planerar att fortsätta så resten av dagen, med bland annat ett rump-pass på Att göra-listan... Hihi, vi får se hur det går och hur JAG går imorgon!

Jag är inte den första som påstår att det är VÅR i luften haha, men jag är så förbaskat glad över det! Liksom idag slängde jag på mig solglasögon för första gången, vet ni hur mycket jag längtat efter det?! Mina favoriter haffade jag på & Other Stories i Stockholm förra året. I sommar ska jag nog satsa på att lägga vantarna på ett par med rött spegelglas. Läckert!

1 Kommentarer

2014-03-11 @ 15:37:42

Dör för tröjan! Vart har du haffat den? :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback