Enjoying Life

2014-03-08
Jäklar vad jag och tjejerna njöt av livet igår! Babblade, åt, drack, dansade och sjöng hela natten lång! När jag landade i sängen kände jag mig sjukare än sjukast, men som tur var var det bara tröttheten som spökade. Idag mådde jag bättre igen!

... Och vilken dag jag haft idag! Älskar livet som livsnjutare, haha. Började dagen med solning på altanen med frukost och podcast i öronen, fortsatte sen med lunch framför feel good-film, en tupplur och härnäst ska jag fixa lite blogginlägg och sen göra en fet middag till mig själv och fortsätta livsnjuta med mig själv framför Mello-finalen. Hur grymt låter inte det?! Haft en riktigt go känsla i hela kroppen idag, tänk vad lilla solen kan göra ❤️

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback